Service-overeenkomsten

Voor de verschillende beveiligingssystemen worden vaak service-overeenkomsten afgesloten. Enerzijds is omdat het een verplichting is door een eis van de verzekering, anderzijds omdat men soms niet beter weet.

Een service-overeenkomst bestaat vaak uit een contract voor het jaarlijks preventief onderhoud aan uw beveiligingssysteem/-systemen en een abonnement voor een aansluiting op een Particulier Alarm Centrale (PAC).

Zowel ondernemers en particulieren zijn vaak (te) veel geld kwijt aan service-overeenkomsten.

Waarom?

In het oriëntatie- en/of offertetraject van het aanschaffen van een beveiligingsinstallatie doen installateurs hun uiterste best om u als klant binnen te halen. Dit leidt er vaak toe dat u een relatief “goedkopere” offerte krijgt aangeboden voor de levering en installatie van de beveiligingsinstallatie, maar daarbij wordt er een relatief duurdere service-overeenkomst aangeboden.

Bij een service-overeenkomst is een kwestie van keuzes maken.  Maar weet u wel waar u voor voor tekent?Service-en-onderhoud_ict-300x225

Door de jarenlange ervaring in de beveiligingstechnieken kunnen wij u vrij snel zeggen of u teveel betaald. Een besparing van 20 tot 40% is al snel gerealiseerd.

Hoe gaan wij te werk?

SecuVisie maakt een afspraak met u en bekijkt uw onderhoudscontract(en), meldkamerabonnement(en) en eventuele alarmopvolgingscontracten en zal aangeven waar een besparing te halen valt.  Dit alles uiteraard zodat de kwaliteit gewaarborgd blijft.

Met alle gegevens van uw beveiligingsinstallatie, contracten, abonnementen en een door ons gemaakte tekening, worden er bij de door u gekozen beveiligingsinstallateurs een offerte aangevraagd. De beveiligingsinstallateur zal een prijs voor een service-overeenkomst ten behoeve van het jaarlijks preventieve onderhoud en Particuliere Alarm Centrale offreren. Uit de ontvangen offertes zal blijken wat uw aan kosten kunt besparen.

Deze offertes worden door ons beoordeeld en met u besproken. U maakt de keuze en SecuVisie geeft de gekozen beveiligingsinstallateur de opdracht.

De betreffende installateur en/of alarmopvolgingsorganisatie zal u naar aanleiding van de aangeboden offerte een service-overeenkomst ter ondertekening doen toekomen. Zodra er getekend is zijn de werkzaamheden van SecuVisie afgerond en zullen wij het adviestraject afsluiten.